Chodzi mi głównie o taki film w którym zakończenie wciska w fotel.
Takie że nocami możesz się zastanawiać nad zakończeniem filmu i co mogłoby być dalej (myślę że mnie zrozumiecie)
Filmy jak np. Wyspa Tajemnic, Incepcja czy Zaginiona dziewczyna.
Myślę że polecicie jakieś tytuły godne obejrzenia.
Pozdrawiam.
Jest jeszcze jednen film,który polecam
"Gorzkie gody "Polanskiego.
Jest nie tylko filmem ,którego końcówka wciska w fotel
jest też filmem o toksycznym związku między dwojgiem ludzi.
Zobaczcie a nie pożałujecie.
Twixt, Wyjście z tunelu, Tragedia w przełęczy Diatłowa, Diabeł, Thanks for your service, i możesz przejrzeć mój profil kilka pozycji jest niebanalnych. No, Fargo rzecz jasna i film i serial. ..
"Wyspa Tajemnic" "siedem" "milczenie owiec" "the ring" i ogulnie filmy Finchera "the game" "Azyl" "dziewczyna z tatuażem" "fight club" też może być chociaż dawno go oglądałem, inne "labirynt" "słaby punkt" również z rosamund pike choć tutaj to drugoplanowa rola, "prawo zemsty" wszystkie są to filmy z posępnym i mrocznym klimatem nie wszystkie mają wgniatające w fotel zakonczenia "zaginiona dziewczyna" też go nie ma według mnie ;) niektóre otwarte inne niedomknięte ale ogólnie są to filmy warte obejrzenia, poleciłbym również inne filmy ale to już w innych klimatach.
Jestem również fanką filmu Zaginiona dziewczyna i czasami do niego wracam. Zdecydowanie polecam Ci Contratiempo. Rozwala- od początku do samego końca bardzo ciekawy. Ktoś wspominał również wcześniej La cara oculta-polecam także:)
https://www.filmweb.pl/film/S%C4%85siedzi+z+do%C5%82u-2015-730684
https://www.filmweb.pl/film/Trup-2012-637730
https://www.filmweb.pl/film/La+cara+oculta-2011-627333
https://www.filmweb.pl/film/Vargur-2018-824672
https://www.filmweb.pl/film/Ardeny-2015-751602
https://www.filmweb.pl/film/Druga+szansa-2014-705465
Dużo dobrych filmów już napisano, ale nadal brakuje kilku.
To moje propozycje: American Psycho, 12 małp, W paszczy szaleństwa (to horror, ale naprawdę świetny), V jak Vendetta, Oczy szeroko zamknięte (cały film jest mocno zagmatwany), K-PAX, Majestic, Fanatyk (2001), Pamiętnik, 21 gramów, Mechanik (2004), Pachnidło: Historia mordercy , Źródło (2006), Wyspa (2005) , Iluzjonista, Prestiż, Mr. Nobody, Mr. Brooks , Pokuta, Pojedynek (zarówno stary jak i nowy), Najlepszy ojciec świata, Nowy początek , Panny z dobrych domów , Pierwszy reformowany , Przełamując fale, Osiem milimetrów, Godzina zemsty, Pi (1998) , Utalentowany pan Ripley i wiele, wiele innych.
Te gorąco polecam.