2013
Rise of Theodore Roosevelt, The
Milczenie Boga
Wolf of Wall Street, The
Sinatra
2012
Irishman, The
2011
Hugo i jego wynalazek
George Harrison: Living in the Material World
Niektóre są dokumentalne. Ok, może je kręcić oprócz fabularnych.
Ale tych fabularnych jest masakrycznie dużo (w tym trzy z Di Caprio)....
To jest po prostu żałosne 'wazelinowanie' że każdy zachodni artysta który przyjeżdża do
Polski nagle lubi nasze kino,lub coś ma wspólnego z nami? itp...czy naprawdę,każdy z
nich...,lubi schabowy z kapustą,Solidarność,Wałęse i Linde?
http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=82931
Jeden z najwybitniejszych reżyserów przyjeżdża do Polski ;)
W Teleexpresie dziś Scorsese pokazywany w Polsce na jakimś spotkaniu filmowców a za nim młody Stuhr stał jak by się czaił na autograf. Notabene lubię Stuhra i szanuję ( za Scorsese nie przepadam) ale to wyglądało komicznie. W Polsce uznawany za dobrego aktora czy za jakąś gwiazdę a tam wyglądał jak pionek hehe.
Obok Sergio Leone'a, Coppoli i De Palmy - filmy tych ludzi (zwłaszcza wybrane pozycje) mogę oglądać w nieskończoność.
Który z filmów Scorsese, które obejrzeliście wydaje się wam najgorszy ?
Moim zdaniem bezsprzecznie jest to Shutter Island, bardzo męczyłem się oglądając ten film. Moment, w którym okazuje się że Teddy jest chorym psychicznie pacjentem, był dla mnie paradoksalnie najbardziej przewidywalnym momentem filmu. Miałem...
najlepszych filmow Martina, mamy filmy głownie takie w ktorych główną rolę gra Robert De Niro lub Leonardo DiCaprio. Wedlug was, kto lepiej sie sprawdza w filmach Scorsese, kogo wolicie bardziej, filmy z ktorym aktorem przemawiaja do was bardziej? Mozna powiedziec ze DiCaprio jest nastepca de Nira w filmach tego...
On + De Niro = klasyka. Ale odnoszę dziwne wrażenie, że za bardzo lubi małolatki. Raging Bull, Aviator, Taxi Driver, Cape Fear. W każdym z tych filmów były jakieś sekscesy z nimi związane. Pewnie to przypadek, chociaż różnie to bywa.
Scorsese to najlepszy reżyser na świecie.Za nim kolejno:Spielberg,Coppola,Ron Howard i Ridley Scott,
i właśnie rozpoczynam przygode z filmami Martina Scorsese. Jednak jestem lekko zawiedziony po Chłopcach z Ferajny (6/10). A większość osób mówi że jest to jego najlepszy film. Czy są fani Martina którym Goodfellas nie za bardzo przypadł do gustu???
Prosze o wyrozumiałe odpowiedzi i nie wyzywanie od trolli itp....
w ciekawostkach tego reżysera nie ma wzmianki o tym, że jest fanem starego kina polskiego oraz Zbigniewa Cybulskiego? :) Pozdrawiam
Jakie filmy Martina są waszym zdaniem najlepsze ? Na razie obejrzałam tylko dwa "Wyspę tajemnic" i "Infiltrację" i bardzo mi się podobały . Obejrzałabym sobie jeszcze jakiś film jego reżyserii , ale nie wiem na co się zdecydować . xd
przydałoby się oczyścić trochę filmografię. Najbardziej prawdopodobny na obecną chwilę (podaję za większością mediów + imdb) jest deal - "Hugo Cabret" (w post-produkcji, zdjęcia były w lato) -> "Wolf of Wall Street" z Leosiem (wkrótce ruszają zdjęcia) -> "Milczenie Boga" z Day Lewisem i Del Toro (najszumniej...
Jaki film Scorsese najbardziej polecacie i do jakich filmów można go porównać ?
Najbardziej mnie interesuje dramat lub thriller, ale innym dobrym tytułem też nie pogardzę:)
Tylko bez chłopaków z ferajny, bo ich już mam w planach obejrzeć.
... ja osobiście uważam , że do wszystkich filmów Martina trzeba podejść kilkakrotnie. Na pierwszy rzut oka uważałem że jest to zaledwie dobry reżyser ale już teraz jestem pewien , że jego filmy trzeba obejżeć kilkakrotnie by docenić ich kunszt. Osobiście ja tak miałem np. że Wściekłym Bykiem czy Taksówkarzem.
Moim zdaniem niepotrzebnie obsadza tak często pana Di Caprio... W kazdej większej produkcji musi być Leonardo, jest dobrym aktorem ale to zaczyna sie nudzic te role są podobne
Przyznam się, że gdy oglądałem w 2007 roku, galę Oscarów to popłakałem się z szczęścia,
że Martin zdobył wreszcie Oscara. Mając 64 lata ten wybitny reżyser, udowodnił, że warto i
pokazywał, że reżyserowanie filmów to jego pasja. Gratuluję!!! Mam nadzieję, że w tym roku
również zdobędzie Oscara za "Wyspę...